Horgászversenyek

V E R S E N Y C S A P A T U N K   EREDMÉNYEI:

2022 04.09.-én Földeáki tavon rendeztek horgászversenyt amellyen résztvettem.

A verseny reggel 7 órai huzással  kezdődött, ezután ellehetett foglalni a horgászhelyeket, én a 2-es számott huztam, 8órakor kezdetét vette a csata. Sajnos az első 2 órát kapás nélkül hoztam le de szerencsére utána rájöttem, holvannak, illetve, milyen etetőanyagot, csalival tudom elöhozni kapokedvüket.  30személy vett részt a versenyen , amely 12-kor ért véget. Az eredményem 6 ponty melynek súlya 8690gramm volt, ezzel sikerült elhoznom az első helyet, a második hellyezett 2925 grammot fogot. Az idő szerencsére jó volt igaz, hogy picit szemerkélt az eső. Végeredményként egy jót pecáztam, köszönöm a szervezőknek, hogy résztvehettem a versenyen.

Üdvözelettel Sándor Sándor

2022.àprilis 3-án Kiskunmajsàn került megrendezésre a Barátok-kupa horgászverseny.

Két szektor volt 8-fős leosztással. Az első szektorban csapattársaim Sándor Sándor és Dékány Lajos volt a másodikban pedig én helyezkedtem el. Az időjárás nem volt kegyes velünk, volt hóesés, jégeső, szakadó eső és ennek minden fajtája. A hőmérséklet napi csúcs 4-fok volt, egy szóval nem izzadtunk. A hat óra hosszás verseny alatt sikerült 9-pontyot és 8-kárászt szákba terelni.

Ez a mennyiség az én szektoromba 2.-helyre volt elegendő.
A csapattársaimnak is sikerült behúznijuk az 1-2-helyezéseket. Mindenki ügyesen teljesített.

Üdvözlettel:Szitás Róbert

- 2022 :

Az idei első horgászversenyem 05.09. helyszíne a Makói Kapitális horgásztó. Reggel az idő nagyon hideg es szeles volt. Ez az időjárás  egesz horgászverseny ideje alatt kitartott. Ket szektorra volt felesztva a tó. Az egyik szektorban 8-an a másikban 9-en horgásztunk. Nekem az utóbbi szektorba sikerült húzni. Kapás szinte mindig volt, köszönhető a rengeteg kis kárásznak es közbe közbe jelentkező pontyoknak. Négy pontyot sikerült szákba terelni es a súly többi reszet a kárászok alkották. 11950grammot fogtam ami a szektorom második helyezésére volt elegendő. Büszkén kepviseltem a Kiszombori Sporthorgász Egyesület csapatát.

Szitás Róbert

- Dékány Lajos  2021 Március 21, Deszk:  39 induló,  3 szektor, Method technika. 5 ponty a legnagyobb halat 10 percig fárasztotta de akadóba vitte. Összesen: 10.70kg, abszolut első.

- 2021 :

A Kiszombori  csapatunk Sándor Sándor, Dékány Lajos, és Török Gyulával 2020 augusztus 20.-án. részt vett a Csanádpalotai Zápor horgásztó  30 órás csapatversenyén. A horgászaton 13 csapat vett részt. Az idő elégé fület  meleg volt, amely a verseny elején a halak kapókedvét is egy kicsit visszavette. Az eredmények minden mérlegelésnél elégé fordulatosak voltak, főleg az éjszaka, de így is sikerült a 3. helyet megszereznünk 99,615 kg-mal. A tavon a verseny remekül meg volt szervezve, ezúton is köszönjük, hogy részt vehetünk egy ilyen jó pecában.

2020.07.25-èn Szentes határában Lapis horgásztavon versenyeztünk. Szèlsősèges időjárás volt. Ehez erős szèl ès heves esőzès párosult.Lehetősèg volt kèt horgászkèszsèg használatára, amit persze ki is használtam. Feeder technikát választottam,az egyik botot 20 mèterre a másikat 70 mèterre jutattam be a vízbe. A front miatt sajnos csak kèt kapásom volt amelyből csak az egyiket sikerült szákba terelnem.Ez egy 3175g is potyka volt. Hihetetlen ,de ez a hal elegendő volt a dobogó harmadik helyezèsère.A 15.horgász közül nem csak nekem volt nehèz a peca. Sajnos sokan nulláztak.

Szitás Róbert

2020.07.04-èn Deszki horgásztavon csapatban versenyeztünk a kisfiammal.Kèt szektor volt abban is 12-csapat foglalt helyet.A helyhúzást  csapat társam vègezte ,amely megelègedèsemre szólgált.A mazőnynek a közepèben helyezkedtünk el.Öt órás versenidő alatt 12500 g-ot fogtunk.Ez 5 pontyot ès 8 kárászt jelentett.Sajnos menet közben sikerült egy halat veszítenem,de ez a mennyisèg elèg volt az első helyre.Az egyesületünk mèltón büszke lehet ránk.

2020.06.14-èn  horgászversenyen vettünk rèszt csapattársammal. Ennek helyszínèt a Makói Fèg tó biztosította. Már nagyon règóta vágyunk volt, hogy ezen a tavon is megmèrettetjük magunkat. Mèg soha nem horgásztunk itt, így hát nagy izgalommal kezdtünk neki a pecának. A mai napra 30 fokot igèrtek, ez be is igazolódott. Fűlledt meleg, borongós az idő ezèrt a halak kapófedve elèggè változó volt. A 16 nevezőből nekem sikerült a harmadik helyet elcsípnem16420g-mal. A csapattársamnak a második helyet 20500g-mal sikerült elérnie. Egy plussz èlmènnyel bővültünk és szuperül éreztük magunkat.

- 2020 :

Szeptember 1-én résztvett a Deszki horgásztavon Sándor Sándor a 2019 Aranyhal kupán , amelyet a makói Aranyhal horgászbolt rendezett. Ez a verseny 8 órás  volt,  36 horgász részvételével. A tó két szektorra osztották. Horgászunk a  tó első felére húzott. Egésznap fülesztő meleg, a halak étvágya is sajnos csekély volt, de így is sikerült neki második helyezést elérnie 13,4kg -val.

Csapatunk 2019.06.10.-èn rèszt vett Földeákon egy úszós horgászversenyen. A horgászat nehezen indult amely köszönhető a nagy hősègnek ès az előző napi horgászversenynek. Mèg is sikeresen megmèrettük magunkat,ez a lendület a második helyre volt elèg.

Üdvözlettel:Szitás Róbert

2019 05. 04.-én is részt vettünk a Duocor horgászversenyen Deszken. Most a csapattársam akivel horgászhattam együtt legnagyobb örömömre a kisfiam volt. Két szektoros csapatversenyről volt szó, amely 12-12 csapatból állt. Az idő napos, de rettentő szeles a májusi időjárásnak megfelelő volt. A halak különböző időpontokban táplálkoztak es nem egy adott helyen. Gyakorlatilag a metód technikával kereső horgászatot kellett folytatnunk. Ez a módszer a mi szektorunkban 19,95 kg-ot hozott, amely a második helyre volt elég. Méltón kepviseltük az egyesületünket.

2018. 09.30.-án egyesületünk versenyzője Sándor Sándor részt vett Deszken az Aranyhal kupán ahol két szektorban összesen 35-en vágtak neki a versenynek. Délelőtt még néha lehetett halat fogni de délután alig tudtak kicsikarni néhány kapást. Nagyon nagy küzdelem árán, de sikerült a szektor harmadik helyet elérni 7850g-mal.
Gratulálunk a teljesítményéhez!

A Duocor horgászverseny második fordulója zajlott szeptember 8-án Deszken. Az időjárás a nyár vègènek megfelelő volt, szèp napos ès nem utolsó sorban nagyon meleg. Csapatverseny volt kèt szektorra osztva. A halak kapókedve hullámzó volt, de így is sikerült 35.1kg fogni. Ez a mi szemtorunkban az első helyre lett elegendő. Ennèl rosszabb pecánk sose legyen.

Szitás Róbert beszámolója:

Augusztus 4-èn rèsztvettünk egy 24-órás csapatversenyben. Amelynek a helyszíne a Csanádpalotai Zápor tó volt.14 csapat vágott neki ennek a hosszú meleg horgászversenynek. Ez a víz ismeretlen volt számunkra , így is  az előkelő 4-ik helyet sikerült elfoglalni. Az öszfogásunk 65,5kg volt. A dobogóra sajnos nem tudtunk felállni, de a legnagyobb halat mi fogtuk meg, ennek a súlya 9,2kg volt. Büszke vagyok csapattársamra Sándor Sándorra a kitartásáèrt.

A Kiszombori SHE versenycsapata 2018.07.22-én a "Barátok Kupa" deszki horgászversenyen.A számos résztvevő közül Sándor Sándor az első helyen végzett 32310 gramm kifogott súllyal illetve a legnagyobb hal kifogója is ő lett 8090 grammal. A második helyet csapattársa Szitás Róbert szerezte meg 24510 grammal.

2018 április 28.-án a Duocor horgászversenyen csapatban a 2. helyen végeztünk 17 csapatból. Ezen az 5 órás versenyen 19 kg halat tudtunk fogni. A verseny szabályai szerint mindenki azonos csalival horgászhatott.

S á n d o r   Sándor,  S z i t á s  Róbert
a versenycsapat tagjai

2018. 04.22.-én Edzőnapot tartottunk a Kiszombori Vályogos tavon. A napsütésnek ès a jó időnek köszönhetően jó kapások voltak. Összesen 5 pontyot, 1 amurt, 6 kárászt és kb 15 törpèt sikerült szákba terelni. Aki itt horgászik annak nagy esèlye van egy jó pecára a versenyen is.

S z i t á s   Róbert
     Kiszombori SHE

2018 Március 25-en megvolt az év első horgász versenye, amely a Matyér-en rendeztek. Az időjárás nagyon csúnya oldalát mutatta,hideg es szeles volt. A kapások annyira ritkák es gyengék voltak, szinte alig lehetett őket észrevenni. Valószínű a hideg víz es a mostoha körülmények miatt. Összegségében középmezőnyben sikerült az egyesületet képviselnem.

S z i t á s   Róbert
Kiszombori SHE

2018.03.25.-én Deszken lezajlott az év első feeder versenye. Sajnos elég borús idő volt a víz  kb: 4-5 fokos volt, így nem nagy eredmények születtek. A tó 3 szektorra volt osztva, amelyben én az 1 szektorba kerültem, ahol sikerült elhoznom a 3. helyet 1445g-al a 2. hely 1950g az 1. hely 2500g volt.

S á n d o r   Sándor
Kiszombori SHE

- Összefoglaló a 2016 július 16.-án megrendezett "HÁZIVERSENY" -ről.

Hagyományteremtő szándékkal került megrendezésre a Kiszombori SHE. szervezésében a Vályogos tavi háziverseny 2016 július 16-án.

A versenyen csak a tavunkra érvényes területi engedéllyel rendelkezők nevezhettek.

A kifejezetten rossz idő ellenére a 29 nevezőből 16 fő vett részt a nagyon jó hangulatú megmérettetésen. A pálya szinte minden részén tudtak pontyot fogni, de volt aki a keszegek terén remekelt.

Az első helyezett három ponttyal tudta nyerni a versenyt, akinek a jutalma a nevével gravírozott vándorkupa lett (egy teljes évre). Mindhárom dobogósunkat oklevéllel és pezsgővel jutalmaztuk. Persze nem is a díjazás, hanem a csapatépítés, a közösség, az emberek összehozása volt a cél. Ami olyannyira sikerült, hogy több pozitív visszajelzést kaptunk.

Tehát jövőre mindenképpen folytatnunk kell!

Bajusz Zoltán

Versenyfelelős

• - Összefoglaló a Május 8-án vasárnap megrendezésre került
  • "Hagyma Kupa" meghívásos csapatversenyről.

Ezen három fővel indult egyesületünk. Sajnos a pontyok ívása elkezdődött (nem bírták kivárni a verseny végét....), de így is sikerült a hatodik helyen végezni. Első megmérettetésnek nem is rossz.

Nyolc nap múlva hétfőn már Földeákon áztattuk a zsinórt. Ide szintén csak a meghívottak nevezhettek. A reggeli rossz idő és az előző nap érkezett front ellenére sikerült a hetedik helyre befutnunk. Látjuk a lehetőségeket, a fejlődés irányát.

Reméljük a következő versenyeken sikerül ennél jobb eredményeket is elérni.