Horgászversenyek

- a  M O H O S Z  versenynaptára:

- 09.16. Vályogos bajnoka II. forduló:

V E R S E N Y C S A P A T U N K   EREDMÉNYEI:

2018. 09.30.-án egyesületünk versenyzője Sándor Sándor részt vett Deszken az Aranyhal kupán ahol két szektorban összesen 35-en vágtak neki a versenynek. Délelőtt még néha lehetett halat fogni de délután alig tudtak kicsikarni néhány kapást. Nagyon nagy küzdelem árán, de sikerült a szektor harmadik helyet elérni 7850g-mal.
Gratulálunk a teljesítményéhez!

A Duocor horgászverseny második fordulója zajlott szeptember 8-án Deszken. Az időjárás a nyár vègènek megfelelő volt, szèp napos ès nem utolsó sorban nagyon meleg. Csapatverseny volt kèt szektorra osztva. A halak kapókedve hullámzó volt, de így is sikerült 35.1kg fogni. Ez a mi szemtorunkban az első helyre lett elegendő. Ennèl rosszabb pecánk sose legyen.

Szitás Róbert beszámolója:

Augusztus 4-èn rèsztvettünk egy 24-órás csapatversenyben. Amelynek a helyszíne a Csanádpalotai Zápor tó volt.14 csapat vágott neki ennek a hosszú meleg horgászversenynek. Ez a víz ismeretlen volt számunkra , így is  az előkelő 4-ik helyet sikerült elfoglalni. Az öszfogásunk 65,5kg volt. A dobogóra sajnos nem tudtunk felállni, de a legnagyobb halat mi fogtuk meg, ennek a súlya 9,2kg volt. Büszke vagyok csapattársamra Sándor Sándorra a kitartásáèrt.

A Kiszombori SHE versenycsapata 2018.07.22-én a "Barátok Kupa" deszki horgászversenyen.A számos résztvevő közül Sándor Sándor az első helyen végzett 32310 gramm kifogott súllyal illetve a legnagyobb hal kifogója is ő lett 8090 grammal. A második helyet csapattársa Szitás Róbert szerezte meg 24510 grammal.

2018 április 28.-án a Duocor horgászversenyen csapatban a 2. helyen végeztünk 17 csapatból. Ezen az 5 órás versenyen 19 kg halat tudtunk fogni. A verseny szabályai szerint mindenki azonos csalival horgászhatott.

S á n d o r   Sándor,  S z i t á s  Róbert
a versenycsapat tagjai

2018. 04.22.-én Edzőnapot tartottunk a Kiszombori Vályogos tavon. A napsütésnek ès a jó időnek köszönhetően jó kapások voltak. Összesen 5 pontyot, 1 amurt, 6 kárászt és kb 15 törpèt sikerült szákba terelni. Aki itt horgászik annak nagy esèlye van egy jó pecára a versenyen is.

S z i t á s   Róbert
     Kiszombori SHE

2018 Március 25-en megvolt az év első horgász versenye, amely a Matyér-en rendeztek. Az időjárás nagyon csúnya oldalát mutatta,hideg es szeles volt. A kapások annyira ritkák es gyengék voltak, szinte alig lehetett őket észrevenni. Valószínű a hideg víz es a mostoha körülmények miatt. Összegségében középmezőnyben sikerült az egyesületet képviselnem.

S z i t á s   Róbert
Kiszombori SHE

2018.03.25.-én Deszken lezajlott az év első feeder versenye. Sajnos elég borús idő volt a víz  kb: 4-5 fokos volt, így nem nagy eredmények születtek. A tó 3 szektorra volt osztva, amelyben én az 1 szektorba kerültem, ahol sikerült elhoznom a 3. helyet 1445g-al a 2. hely 1950g az 1. hely 2500g volt.

S á n d o r   Sándor
Kiszombori SHE

- Összefoglaló a 2016 július 16.-án megrendezett "HÁZIVERSENY" -ről.

Hagyományteremtő szándékkal került megrendezésre a Kiszombori SHE. szervezésében a Vályogos tavi háziverseny 2016 július 16-án.

A versenyen csak a tavunkra érvényes területi engedéllyel rendelkezők nevezhettek.

A kifejezetten rossz idő ellenére a 29 nevezőből 16 fő vett részt a nagyon jó hangulatú megmérettetésen. A pálya szinte minden részén tudtak pontyot fogni, de volt aki a keszegek terén remekelt.

Az első helyezett három ponttyal tudta nyerni a versenyt, akinek a jutalma a nevével gravírozott vándorkupa lett (egy teljes évre). Mindhárom dobogósunkat oklevéllel és pezsgővel jutalmaztuk. Persze nem is a díjazás, hanem a csapatépítés, a közösség, az emberek összehozása volt a cél. Ami olyannyira sikerült, hogy több pozitív visszajelzést kaptunk.

Tehát jövőre mindenképpen folytatnunk kell!

Bajusz Zoltán

Versenyfelelős

• - Összefoglaló a Május 8-án vasárnap megrendezésre került
  • "Hagyma Kupa" meghívásos csapatversenyről.

Ezen három fővel indult egyesületünk. Sajnos a pontyok ívása elkezdődött (nem bírták kivárni a verseny végét....), de így is sikerült a hatodik helyen végezni. Első megmérettetésnek nem is rossz.

Nyolc nap múlva hétfőn már Földeákon áztattuk a zsinórt. Ide szintén csak a meghívottak nevezhettek. A reggeli rossz idő és az előző nap érkezett front ellenére sikerült a hetedik helyre befutnunk. Látjuk a lehetőségeket, a fejlődés irányát.

Reméljük a következő versenyeken sikerül ennél jobb eredményeket is elérni.